Breaking Benjamin - Forget it

I måndags började man jobba igen, och självklart ger de mig de långa passen, två dagar i rad. Vad gulliga de kan vara, så att man spyr. :p Men ska inte klaga, fick två dagar ledigt.
Och idag fyller Channi, min styvsyster år. Så vi ska åka till Uppsala i kväll och träffa henne. Hon har lovat att baka massor av gott, så det ska bli kul :p hehe. Och så ska vi träffa Mimmi då, hennes gulliga hund. :p

GRATTIS CHANNI 22 ÅR, den 30/7 -09


Annars har inte mycket hänt, ska träffa gänget på fredag, fast utan Ica, hon är kvar på Gotland. Annars så kommer det vara skoj, Kakan har säkert roliga historier från Tahiland, det ska bli kul. :)

Beställde böcker från cdon igår. 8 st, gick på över 600 kr. Men det är lika bra. Har bara 1 bok kvar av de jag köpte sist, har visserligen bara börjat på den, men de andra kommer inte komma på ett bra tag, ca 15 dagar. Så jag har tid att läsa. Sen har jag haft ett otroligt flyt, läst ut 6 böcker på två veckor. Det är mer än vad jag brukar. Tror att jag har börjat läsa snabbare och kanske blivit lite bättre på engelska.
Annars har det inte hänt något speännande, inte för mig iallafall :p

//Emma

Kommentarer
Postat av: kakan

Emma jag har läst två böcker på två veckor! hehe fett bra för att vara mig;)Ska bli jätte kul att se dig imorgon=)

2009-07-30 @ 21:31:39
Postat av: Emma

Det är jättebra! Du är duktig du! Det ska bli otroligt kul att ses, har saknat dig jättemycket! Har helt enkelt inte varit samma utan dig!

2009-07-30 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0