WWWWiiiiHOO=)

GLAD!!!! JAG ÄR SÅ GLAD!!! Jag är glad för att jag hade det jätte kul i söndags=) ni såg bilderna som Anna lagt upp:P Jag blev inte sur btw bara kul=) Tänkte skriva ett inlägg=) Alla tycker att jag är seg på att skriva inklusive mig själv:p Ja i går fick jag veta att oskar fick jobb=) och jag tackade ja till en lägenhet hoppas nu bara att man kan få den så jag, Emma och Anna kan leva tillsammans som värsta kollektivet=P Fett kul=) Idag har jag jobbat=) wihoo sen så efter klockan två begav jag mig till simhallen=) simmade lite lärde barnen simma=) eller idag hade vi mest båtvett och flytväst övningar=) De var kul=) Ja imorgon blir det handla och sen kanske man på fredag hinner klämma in oskar:P klart jag hinner skoja bara!:P i helgen jobbar man igen=) Nästa vecka ska man skriva en massa diplom till alla duktiga sim elever=) jippi=) Minns själv hur kul det var när man fick diplom man kände sig så stolt=) Sen måste jag då skriva om något som irriterat mig idag:p Fan man kommer först till busskuren. stått och väntat längst och sen bildas det en köö:P varje gång är det några som personer som springer framför på andra sidan busskuren!!! tänk på dom som faktist stått längst dom borde få gå på först och få en sittplats!!! undantag om det är en tant,unge eller en äldre man som ska på!om kan faktist få smita förbi! känner att jag låter lite bitter men jag tycker att det borde vara så iallafall=) man springer inte först i kön när man handlar! aja Nog om detta hoppas allt är bra med alla=) Ha en trevlig kväll och en trevlig dag imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0