Tjohoooo!

Jag vet att jag inte har varit så aktiv här på sista tiden..men jag ska försöka bli bättre;) :D

Så....Idag har varit en rätt bra dag:) har varit väldigt trött dock:/ någon höll mig ju vaken hela natten! :P
Hade en väldigt trevlig fika efter skolan idag med Mareja och Bettan:)

Just nu sitter jag och funderar på om jag kanske ska skriva lite på tentan....men vi får se..är ju ganska trött som sagt;) lägger mig hellre i soffan och kollar på nån bra serie eller nåt:P

Igår tog jag och Kakish en massa bilder på varandra, riktigt kul va de:D de måste vi göra om! kanske är de nån mer som vill vara med? tjejer, vad säger ni?;)

Jag tänkte låta er tjuvkika på några iaf;) hoppas de e lugnt för dig Therese :D

cowboy!                   


Det där får räcka...vill ni se mer får ni säga till;)

Ha de bra!
Pusspuss! // leeloo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga bilder på er tjejer :).. Jag vill gärna vara med nästa gång :) vi får bestämma en dag.. Kram

2009-01-26 @ 20:11:46
Postat av: Laura

Uuuh.. My sexy babes :D Kan vara med och kolla på allafall ;)

2009-01-26 @ 20:31:10
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Maria (toktjejen)

Men jisses, Cowboytjejen, Lärarinnan och Baldrottningen :o

2009-01-26 @ 23:27:10
URL: http://blog.hagglof.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0