Nickelback - Today was your last day

Det har varit en lugn vecka, har praktiskt tagit inte gjort något annat än suttit framför datorn eller framför tvn, hemma hos min bror hela veckan. :p Han har tv4 komedi på sin digitalbox.  Jag saknar ett liv, jag vet :p Så går det när man är extremt lat.
Jag har hittat en ny kärlek i livet, Bill Maher. Fan vad han är en rolig komiker. Älskar hans show, synd att den inte går i Sverige. 
Johan är hemma från lumpen. Insatsgruppbefäl, är det han ska utbilda sig till. Det var Ica som undrade förr, men jag kommer aldrig ihåg vad det heter, så där har du! Ha!
Jag önskar att jag kunde skriva något kul och intressanta saker som inträffat under veckans gång, men nej. Det har varit helt dött,  jag fick ledigt på en lördag, vilket är första gången på evigheter. Men det är typ det. Men ändå lyckades jag övertala mig själv att skriva om absolut ingenting. Jag förstår inte hur Laura klarar av att göra detta och hon gör det oftast flera gånger om dagen.
Nej, nu tror jag att jag har klämt ut det sista ur tandkrämstuben, och det går inte att få detta ämne att bli intressant, hur mycket man vrider och vänder på det.
 :)
//Emma

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha.. Jamen hur intressanta saker skriver jag om då? :P

2009-01-30 @ 21:57:40
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0