::Måndag Lundi Maanantai Lunes

Min måndag började bra, fick en bra komentar av en kolega att det var bra det jag hade gjort :). Sånt är alltid kul att höra, då blir man extra glad tihi. Men nu är det rätt så lugnt så jag passar på att skriva av mig lite. Slutar om 2 timmar hurra :) hehe ska hem och äta och sen börja bygga upp mitt nya JAG. Ska gå upp och träna kroppen lite, och jag hoppas att man går ner lite i vikt och får lite mer muskler än vad man har nu. Lite mer vältränad kropp. Så får se om några månader, ska försöka gå upp varanan dag. Kanske inte på helgen den är helig men då får man ta och gå ut eller nått.

För jag var in till stan i helgen med mamma och jag skulle pröva ett par jeans, jag hatar ljuset och speglarna i alla omklädningsrum, mina ben såg hemska ut. Jätte synliga ådror och allt usch vart nästan illamående så fick panik och åkte hem och gick direkt upp till gymet. Så därför ska jag börja träna igen. Har legat i ide med det där i snart ett halvår.

Men inget problem för mig iallafall, man mår ju bara bättre av det. Iallafall jag. Så resten av veckan kommer nog bli bra den med. Ska försöka hitta en present till robins mamma som fyller år snart och sen i helgen ska vi fira robins lillasyster som fyller år i veckan. vi lär nog gå ut och äta på lördagen och ha det kul :).

Sen är det ju snart 14 februari, robin fyller år och jag måste hitta nått till honom. Plus att ge någon liten sak för att det är alla hjärtansdag. Något gulligt :) hehe som han kan ha i bokhyllan eller nått. Har ni nått tips för alla hjärtansdag present?

Jag har svarat på lauras frågor på hennes blogg, men jag vet inte om man skulle skriva det som en kommentar eller hur man nu skulle göra ,så Laura du får säga om jag gjorde rätt eller fel :P hehe.


Så alla snuttisar nu får ni skärpa er och skriva lite mer här i bloggen!!!


Puss & Kram //: Jessica 


Kommentarer
Postat av: Laura

Asså du ska kopiera frågorna och skapa ett inlägg här på bloggen och svara.

2009-01-26 @ 14:15:21
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0