janurai=)

Börjar med ett GRATTIS EMMA!! vet att jag redan sagt grattis men jag säger det en gång till sen säger jag även GRATTIS CHRISTINA=) Nyår var trevligt vi åt och drack en del.... Sen sjöng vi snapsvisor=) Jag hade till och med hittat på en egen:P De fanns viserligen ingen melodi till den men den löd så här Kakans snapsvisa Hutt hutt nu!! De ver ingen lång visa:P Kanske var därför alla vart lite på pikalurven:P Ja ville bara skriva att jag tycket det var jätte trevligt att vi träffades och delade ut julklapparna=) jag fick se bebisen=) Laura och Fredrik ni har gjort ett bra jobb=) han var så sööööt=) Ja vad händer i veckan då? inget jag ska bara vara, jobba ,handla till mormor och sen kanske vara med Oskar;) och träffa tjejerna här för att fira Emma=) Längtar vill fika äta tårta och snacka skit:P Fan btw va kalt det var idag!! skulle åka hem från jobbet tror ni att bussen gick nej!! jag skulle få stå i en timme och vänta på den!! Så jag började gå hem. Efter tio minuter kände jag hur mitt ben började försvinna jag trodde bokstavligen att jag inte skulle klara mig hem=( När jag kom hem låg jag under två täcken och huttrade=( Men nu är det varmt=) sitter vid den öppna spisen och glor halvt på film och skriver=) Nu får det vara nog med skrivade :P Ha det bäst alla=) // kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0