Hej alla glada :)

Nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort på det nya året. Jag och robin var själva på nyårsafton och vi hade jätte mysigt, åt jätte god mat som vi hade gjort tillsammans och min goda vit choklad pannacotta :) sååå god. Sen nyårsdagen så slappade vi bara och packade lite för vi skulle åka till gotland på fredag morgon. Och det gick jätte bra att åka båt, åt lite pizza då vi kom fram och så umgicks vi bara med hans föräldrar. Men på lördag så var vi in till stan "visby" och handlade en födelsedagspresent till emma, men det snöade så mycket så vi var inte där så länge hehe. Det va jätte mycket snö där, så i gämförelse mot här så är det ingenting :P. Så i går så va vi ute och gick, lånade ett par skor av robins mamma för jag hade bara med mig ett par tunna skor eftersom jag trodde att det inte skulle snöa på gotland, såå fel tänkt. Så vi pullsade i snön och hade det mysigt. Och idag då, jobba sen ska jag försöka hitta en present till chrstina för hon har fyllt år. Sen ikväll ska vi ut och äta lite mat med henne, sebbe, therese, oskar, annika och karin. Ska bli riktigt skoj, var så längesen jag såg dom där gotläningarna :P Puss & Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0