Har ont...

Vaknade upp vid 2 i natt för att jag var så kissnödg och vips så kunde jag inte få ut nått. Det gjorde så jävla ont. Så jag har fått urinrörsinfektion!! Har ont i njurarna och hela fadderuttan så bad min chef att skriva ut pencilin åt mig så jag får bort det här fort.

Men min dag har ändå vart rätt så bra, gått bra på jobbet och så. Ska inte klaga.
Så nu gör jag skink paj och väntar på att resten ska komma hem. Ska inte på matte  inte kan inte koncentrera mig, för jag hade tänkt göra prov. Får bli nästa tisdag istället :). 

Så jag hoppas att ni har haft en bra dag och att kvällen kommer bli mysig

Puss & Kram //: Jessica

Kommentarer
Postat av: anna

usch:( hoppas de blir bra snart! inte kul de där:/

2009-01-27 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0