::Dagens bravader

Idag har jag fått lära mig massa nytt och intressant. På morgonen så visade en kollega mig några saker som jag tydligen ska göra varje morgon som jag inte viste om. Så jag ska börja göra det nu varje morgon så jag kommer in i det :). Sen så har jag vart med på en operation hela förmiddagen, sååå intressant. Dom skulle byta ut en aorta klaff som var varig. Så dom sydde dit en ny klaff från en kalv. Men vilken sorts del från kalven kommer jag inte ihåg var det var. Men det är rätt kul att man kan göra så mycket med andra delar från andra varelser som inte är människor, COOLT!!

Och så fick jag höra av några som stog och småpratade att om man har en tandinfektion så ska man gå direkt till tandläkaren för det kan sprida sig till hjärnan och då är det illa!! Så alla som har infektion i någon tand GÅ till tandläkaren fast det är dyrt.

Jag slutar äntligen om en timme typ så ska hem och gosa med robin för igår kväll då han kom hem så låg jag och sov så jag hann inte träffa honnom :( sånt är väldigt tråkigt men det är sånt som händer. Men det blir ju inte dåligare för det :) rätt mysigt ändå att man kan göra sånt. Så man inte sitter uppe tills en kommer hem och sen ska man själv upp om 4 timmar.

Men igår så var vi tjejor hemma hos laura och fikade och hade det mysigt :). Var riktigt trevligt kakan, emma och anna sökte lite lägenheter så jag håller tummarna för att ni kommer få nått så ni också får något eget :) får vi åka till ett hem i veckan och fika eller nått haha, har vi tre att välja på ;). Och så höl jag i underbara lilla kasper :) han är för gullig alltså man riktigt smälter då man tittar på honom. Så jag hoppas någon gång att man kan få sitta barnvakt till han om laura och fredrik skulle våga det :) hehe. Fast det skulle då vara när han är nån månad äldre än vad han är nu.

Men ikväll så ska jag göra scones med lemoncurd och vallmo :) låter så gott så måste testa det. Sen ska jag bara ligga i sängen och ta det lugnt är såå trött.

Puss och kram på er //: Jessica


Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, bara att säga till när du vill vara barnvakt! :P

Tycker vi ska införa en regel om att vi måste ses minst en gång i veckan allihopa!

2009-01-21 @ 19:05:14
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller med dig Laura, annars går det så länge innan nått händer.

2009-01-22 @ 12:05:26
Postat av: Jessica

Det tycker jag med. Bara säga till en dag sen som vi alla kan ses på :).

2009-01-26 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0