Breaking Benjamin - Breath

Denna vecka har gått otroligt fort, det är redan söndag. Jag har min första lektion för året imorgon, och jag har inte läst ut boken än. Ska börja på det sen. Men låt oss gå igenom veckans gång. Var och shoppade med Ica och Laura i tisdags, köpte tre tröjor :p Sen var vi hemma hos Laura och spelade Mario och åt pizza. och nu har även Anna, kakan och Oskar anslutit sig till oss. Hade en sen födelsedagsfika hemma med kompisarna i onsdags, det var kul, ska tacka till alla ännu en gång. Torsdags var en seg dag ,fredag var mer händelserik. Gick ut på krogen, med kakan, oskar,christina och sebbe. Ica var med på förfesten. :p Tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigare för att jag jobbade dagen efter. :p Jobbade hela dagen igår, fast fick sluta tidigare :) Annars har jag inte gjort mycket mer än sett South park, som jag fick i fredags :) Kult!! Men har inte hunnit se alla än, har 5 säsonger. så :p Vem vet, kanske hinner se ett avsnitt innan våra gäster hinner komma. Min syster och hennes familj, kanske bror min också. Så, en förkortning av veckans händelser. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0