Barenaked Laides - Be my Yoko Ono

Torsdag. Jag har varit med mamma och shoppat lite idag. Köpte tre tröjor på New Yorker, mamma handlade ett par stövlar och blomjord.  sen har jag suttit framför datorn och försökt skriva på min hemtenta, men jag behöver en liten paus. Att skriva om Martin Luther och Reformationen är inte så kul, jag är ganska uttråkad. South Park börjar på Comedy central alldelles strax, ska se på det, sen fortsätta med tentan. Måste springa ner till valsta och köpa lite frimärken sen iallafall.
Hoppas att dagen blir lite roligare senare, speciellt när jag är klar med tentan. :p

//Emma

Kommentarer
Postat av: Laura

Hörrni sötnosar, fyll i utmaningen som finns på min blogg!

2009-01-26 @ 10:46:40
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0