....Äntligen fredag

Jag kan ju medela att jag blivit av med det onda jag hade för någon dag sen :) så skönt. Men nu sitter jag på jobbet och slutar om 30 minuter, väldigt långa minuter haha. Men idag har jag kollat på något väldigt intressant, nävligen tarmarna vi har i vår lilla mage :P det luktade äckligt för att en del av den typ 12 m långa tjocktarmen var rutten. Den var kolsvart. Men att det är rätt fashinerande att vi får plats med så mycket där inne i magen. Coolt snart har man sett hela kroppen.... Men i går så var jag och robin in till staan efter vi jobbat och köpte lite presenter till hans mamma. Så åt vi självklart på Arigato :) vi är typ stammisar där hehe, maten är så god. Tack laura för att du sa att den fans där. Sen så somnade jag typ 22.00 haha. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, svulla lite godis iallafall robin får se om jag också gör det, och så dricka lite vin. För i morgon ska vi kanske på bio med hans systrar och mamma och sen ska vi ut och äta på någon restaurang men vet inte vilken med dom också :) ska bli riktigt trevligt att träffa dom. Så jag hoppas att ni också får en trevlig helg och att ni gör den så värdig som möjligt att umgås med era käraste :). Puss //: Jessica

Kommentarer
Postat av: mademoiselles

haha fy vad äckligt att få se en tjocktarm på riktigt, och att den luktade - jag skulle dö! haha. Ha en underbar fredag!

2009-01-30 @ 14:23:59
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0