White Zombie - I´m your Boogieman

Det har varir relativt lite att göra på jobbet denna vecka, men lönedagen är visserligen inte förren imorgon. Men på grund av denna kundtorkan, så han jag fått slutat 2 tidigare 2 dar i rad. : D Det är väldigt skönt, för detta innebär att jag har hunnit göra mycket mer på fritiden. Var och shoppade lite efter jobbet igår, idag, har jag bara hunnit slappa och blivit bestulen av min katt. Hon har på något vis, hoppat bakom mig på stolen och sakta putat av mig. Så jag sitter på kanten, nära på att ramla av, medan hon breder ut sig. Jävla hårboll. :p
 
Måste säga grattis igen till alla som fyller år och gift sig :D Det är ett par styckna, så orkar inte skriva upp det, men ni vet vilka ni är.

Är på lite konstigt humör idag, så det blir Rob Zombie som  är på högsta volum idag, medan jag städar.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0