.....When the day is short

Hej alla glada filurer!



I helgen har jag gjort rätt så mycket :). I fredags så hade jag och robin en myskväll så jag var inte hos laura då. Men på lördagen så var jag in till stan en snabbis för att köpa lite grejer och kolla in nya affärer på söder. Prövade en kjol som jag har kollat in i några veckor, men så prövade jag den och jag såg ut som en ballong.. Såå hemsk och besviken jag vart. Den är ju så fin.
Men sen på kvällen så var jag hos laura och vi kollade på melodifestivalen och drack vin och åt lite gosaker :) var mysigt. Men jag vart väldigt lullig haha, rätt länge sen jag drack något.
Sen igår så sov jag bort halva dagen för att det var så skönt att ligga under täcket. Sen åkte jag till väsby centrum och köpte trosor :P.

Men idag då, jag ska vara duktig faktiskt. Jag ska gå upp och träna på gymmet hehe. Sen typ hem och vila och glo på tv.
Så nu sitter jag här i mitt rum på jobbet och kollar ut i det fina vädret som vi har idag :) DET ÄR SOL och jag blir så glad då. Det är så mysigt.

Juste i torsdags var jag ju på visning på de nya lägenheterna där jag kommer flytta in sen i slutet av april :) Så fina lägenheter alltså. Och själva toaletten ser ut som på ett jätte fint hotell. Så är glad att jag själv får flytta in där sen, tihi!!


Puss//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0