Vad ska man bli...

JA det här med vad man ska göra i sitt liv.... Jag vet inte vad jag vill göra jag har så många olika tankar hela tiden. Ena stunden vill jag bli frisör och sen vill jag ta hand om människor, på sjukhus då. Och sen massa annat som jag inte kommer på just nu. Det är så svårt. Men än så länge trivs jag här på thorax så är väl kvar här ett år som jag skrivit kontrakt på och sen får vi se om jag blir kvar här :).

Men idag ska jag efter jobbet köpa en digitalkamera och det förvånar mig inte om den inte finns inne på lager bara för att jag vill ha den. Brukar ha sån otur. Så annars får man köpa den på internet och hoppas att man får den sen till slut. Har också beställt sommarkläder från ellos som borde komma den här veckan :) tihi ska bli kul.  Och lite filmer från cdon.

Men i helgen så firade vi robins lillasyster, det var riktigt trevligt. Vi var hos henne och tog en fördrink sen gick vi till en restaurang som hette  Halva stekpannan som ligger på Åsögatan på söder. En jätte mysigt ställe med god mat. Så vi satt där i nästan tre timmar och hade det trevligt. Sen åkte vi alla hem.
Sen igår (söndag) lagade jag och robin värdens goaste lunch. Biff Rydberg. Ni kan söka på receptet på internet så kommer det upp massa olika recept men det är så gott. Så när ni vill laga mat så måste ni göra det. Så enkelt.

I morgon ska jag klippa mig och färga mitt hår brunt :) ska bli roligt hihi.

Puss & Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0