Magont, fisningar, chips,cola,dipp,pudding och barnskrik

Skoj med tjejerna på denna fredagkväll, bortsett från Ica som inte kunde ikväll. Oscar har doc tagit hennes plats. Nu har vi sett Let´s dance och vi alla hejar på Morgan. :) hehe
Dagen har varit seg, men det börjar ändra på sig lite nu. Anna har äntligen kommit, har inte sett henne på jättelänge.
Vi alla är jättesugna på att ha fest, och att supa till ordentligt, det var väldigt länge sen. Speciellt Laura.
Alien 4 är på tv och oscar koncentrerar sig järrhårt på handligen för att slippa höra oss tjejer snacka så mycket skit, vi kan gå in på riktigt sjuka grejer ibland, så jag kan tycka synd om honom, när jag inte är upptagen med att skratta åt honom. Han blir generad så lätt. haha.
Kakan fes på mig tidigare idag, men som tur är så luktade den inte, iallafall inte så farligt. Hon är ganska elak ibland. Eller ganska ofta på senaste tidigare.

hallojsan cookie here;) Emma blir fotograferad hon gillar det inte=( hon bllir bra på bild så jag fattar inte varför hon inte vill vara med på kort. NUUUU CHOKLAD PUDDING!!!

Kakan vet att den enda som blir riktigt bra på bild är Anna, därför har vi ett djupt kärlekshat mot henne. :p
*Nu sitter Anna och gråter* och Oscar pillar Kakan i öronen. Hon vill att han pillar någon annanstans, hon är snuskig.

Men nu orkar jag inte skriva mer, börjar få slut på skit att skriva. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0