Sööööndag

Hej svejs!

Idag har jag jobbat...de va kul:) Gaye är så söt!" (min chef om någon undrar) :P
Igår jobbade jag ju också..och efter det åkte jag hem och senare på kvällen spelade jag en massa roliga spel med Peter, mamma, Johan, Natalie och Erik...de va kul:D

Imorgon är det skola som gäller, seminarium! Lite nervös är jag nog faktiskt..men de ska nog gå bra...fick ju en väldigt bra grupp:)


Nu ikväll har jag och Peter pluggat på tentan och gjort världens godaste chokladpudding! :D

Den innehöll chokladpudding, banan, frusna jordgubbar och glass! väääääldigt gott var de! testa vettja;)

Här har ni en bild;)



Mums!^^

Nu ska vi se lite på tv och sen sova!

Sov gott alla mysiga människor! :) Hörs och ses!

Puss & kram // leeloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0