SEMLOR i överflöd!!

Idag är det fettisdagen och då ska man äta en semla iallafall :). Jag hoppas vi får semlor hit till jobbet hehe, så man kan svulla lite. Men den här dagen börjar rätt så segt för  mig. Har typ inte sovit bra på två nätter nu och jag vet inte riktigt varför. Har vart orolig för nånting.
 
Men igår så var det en på jobbet som hade vinterkräksjukan så jag ber till GUD att jag slipper det. Fast det hade vart skönt att vara hemma i några dagar. Men inte för att spy stup i kvarten! Då är jag hellre på jobbet.
Jag har idée torka vet inte vad jag ska skriva för nått. Jag har ont i hela kroppen och känner mig konstig :(. Vet inte om jag har hamnat i en sån där deppsvacka. Jag känner mig inte bekväm i mig själv om ni förstår vad jag menar.
Och om nån dag så ska jag och min chef sitta ner och prata lite om vad hon tycker om mig på arbetsplatsen :| läskigt. Tänk om hon inte gillar det jag gör, att jag är skit dålig. Så om jag har vart duktig så kanske jag får lite hörge lön :) för det är typ ett lönesamtal.

Men det lär inte hända så mycket mer för mig i veckan, åker hem och lägger mig i sängen typ..

Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0