Mysfredag

Har kollat på Let´s dance med mamma och Stefan och nu kollar vi på en film på 5an! :)
Gina är ute och springer och äter på allt som vanligt:P Imorgon ska jag upp med tuppen och jobba! YES! finns inget härligare än att stiga upp kl 7 och börja dagen med 50 sit,ups och 30 armhävningar! nej då... nu överdrev stefan... ELLER jag mena jag, anna alltså ;D de är ju jag som skriver, hehe... pinsamt :)
Sluta ljug Stefan! faan...du ser ju förjävlig ut! du måste raka dig!

du med anna... ;D oooooou

Vi har ätit ben & jerry´s och druckit pucko, pucko! och Stefan är Inte mästare på ostspelet! Så de så!


Puss & kram hela långa dan!
Sooooov gott!

/Anna och Stefan


Kommentarer
Postat av: The pig

Pucko! =D

2009-02-28 @ 01:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0