magaluf=)

Ja som ni vet så gillar jag låten magaluf=) Tror bokstavligen att Oskar  en vacker dag rent slumpmessigt kommer säga att han raderat all musik och att hans internet uppkopling inte fungerar:p Har kanske spelat den lite väl mycket=) MEN DEN ÄR BRA!!!  Får en super bra feelig av den även fast den inte är så super glad jag menar innehållet är lite sorgligt.

Ja ha dagens bravader ingenting har hänt:P jobbat ,jobbat och jobbat:p Sen lagat lite mat=) eller där ljög jag:p Tittade på när bror min lagade middag. Jag stod för diskandet och dukandet=):P

Nu sitter jag här och försöker kommma på något att skriva men ja jag kan inte komma på nått på nått bra. Alla andra bara börjar skriva och så blir allt super bra. Tänker dels på Laura hon gör typ inget jo är med sin bebis ,städar och laga mat. Hennes inlägg blir långa och intressanta att läsa. Mitt känns inte lika ..ja hur ska man utrycka sig.... Givande:p

Men man får se det från den positiva sidan mitt inlägg blir inte så långt och inte speciellt svårt att förstå hoppas jag:P Skriver inte på det bästa sättet men jag hoppas att det är föståligt =D

Idag kan jag vara uppe länge är nämligen ledig imorgon:P wohoo=)

Nu ska jag glo lite på tv=)

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag älskar dina inlägg ändå!

2009-02-20 @ 08:59:29
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0