Heath Ledger<3

Sitter och kollar på Casanova. Den är sååååå bra! min älskling är ju med! :)

Seminariumet i skolan gick jättebra..var inte alls så farligt som jag trodde:P vi satt bara och diskuterade, hade trevligt!
Efter skolan tog jag en liten fika med Mareja och Sanna:) Alltid lika mysigt^^ Den här gången var vi på sturekatten, för Mareja skulle ta bilder till sitt reportage.

Imorn är det skola som gäller, ska ha klasstimme och snacka om tidsestimering och LiA och massa sånt:P blir nog bra:) får se va de blir för lunch imorn...thai kanske?;) eller varför inte systrarna perssons! hehe:D

Nu ska jag se klart på filmen!



Ville bara lägga in en bild:P de här är två Swarovski figurer på jobbet.

Ha en superbra kväll mina kära vänner:)

Puss & kram! / leeloo


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är på både thai och perssons. Får jag bara i mig lite yoghurt imorgon bitti blir nog thai bra. Var länge sen nu. Hoppas de har nåt gottigt.

2009-02-02 @ 22:22:08
URL: http://blog.hagglof.info
Postat av: mellantradare rules!

Va!! Nä jag har väl aldrig spelat med i någon film som heter Casanova heller...:)

2009-02-02 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0