En fet munk med vaniljkräm som var fryst!

Ja idag är jag ledig wohooo!! Eller är det värkligen så kul? hehe Känns ganska ja tråkigt.... känner mig en aning rastlös.. Åkte till ica alltså inte Ica utan ica.. Ni fattar:P Handlade en mass gott eller en massa en påse chips,ostbågar och en cola=) Tänkte att jag och Oskar skulle ha något att mumsa på ikväll=)

Efter en del handlande ooo jag glömde innan jag handlade så klippte jag håret:p alltså inte direkt nån flaschig frisyr utan bara de gamla vanliga=) Frisören tyckte jag skulle tona håret typ i en mörkare nyans för mitt hår börjar bli ganska ljust:P Alltså inte blont utan lite gått... eller som det igenligen heter sandre men jag tycker mitt hår ser grått ut!:p
Ska väl göra det när jag har pengar på kortet:p Fan fattar inte det där pengarna bara svich!!BORTA! hehe eller igenligen vet jag varför men..... hehe kan inte låta bli att handla saker:p typ kläder ,kaffe och kanske en brämhults haloon då och då:p


Aja efter att jag klippt mig gick jag då till ica:P  Köpte btw inte bara snaks utan jag köpte munkar tre stycken=) Tänkte gå hem till mormor för att fika en stund med henne=) Gjorde det=) Hopn var glad och tyckte att det var en bra idé att äta munkar:P Men jag tar min första tugga och tycker det är så där jätte gott som första tuggan ibland kan vara=) Men andra tugga.... Jag möttes av något hårt något jag inte riktigt fatta va de va... Tog bort munken från munken och inser att munken va fryst innuti!!!=( ville bara börja gråta!! Men jag tog mig samman och körde in skiten i mickron=) Och sen gick det och äta=)

Nu sitter jag här hemma .Har rensat en låda med papper .Shit va me skit man samlar på sig skojjar inte....
Bestämde att jag skulle laga lax till middag=) Känner mig så vuxen:p

Pratade  med ica i telefonen=) Vi ska umgås ikväll. Kommer bli trevligt=)

Nu ska jag lyssna lite på Mamma mia soundtrack och titta om jag hittar nån lägenhet:p har intresse anmält mig till några men de känns som om det är lite hopplöst.. inte helt hopplöst utan bara lite. Nått som är hopplöst är att hitta en utbildning som man faktist vill gå!!

// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0