ÄNTLIGEN fredag!!

Jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden :P  Inte för att han är så snygg nu men han ser ju inte så dålig ut här på bilden :P. Tänk om våra pojkar såg ut så innan man ska lägga sig och sova :) Fast det gör dom nog ändå ;) hehe.
                                                                


                                                                 

Men idag efter jobbet ska jag köpa alla ingredienser till maten i morgon, det blir väldigt mycket tror jag. Sen ska jag fixa iordning lite tills i morgon också så jag slipper göra allt tills i morgon. Sen ska jag sova haha, min fredag kommer bli väldigt trött efter allt sen.

Så alla som ska komma i morgon vi ses :) ska bli riktigt trevligt att ha er hos oss på middag

Kram //: JESSICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0