Tjohooo! nu är allt packat nästan allt iallafall:P

ÄR SÅÅÅÅ NERVÖS!!! Blir knäpp vill bara börja flytta grejer! Shit låg och grät en liten skvätt igår eftersom det är sista gången jag sov hemma! Blir nästan tårögd när jag tänker på det! Vet inte varför men de känns jätte jobbigt att flytta här ifrån men när jag flyttade från mamma gick det mycket lättare...
Känns lite jobbigt att bli självständig. Har börjat fundera på grejer som måste göras.. Frukost... vi måste handla frukost! Annars blir allt jätte jobbigt och kaffe och filter och aaa allt.

Btw de är frost ute vart super glad när jag såg att det var vitt ute=)
Julen är här nu=)

Längtar tills att alla vi flyttat in=) så vi kan gosa i soffan glo på tv och äta chips med mycket dipp och även ha ost sås =) Jippi=)

Måste till ikea har ingenstans att ha kläderna får väl ha grejerna i emmas rum:p Eftersom mitt rum inte var så stort som jag trodde men det går ingen nöd på mig:P Anna du får juh nytt golv i ditt rum orättvist:P hehe

JA nu har jag skrivit lite=) Måste göra nånting när Oskar ligger och läser:P Är jätte närvös min mage pirrar:P
ska nog gå på toa:P de kanske hjälper lite:p

kram på er alla=)
En extra kram till Anna och Emma=)

Kommentarer
Postat av: Maria

När ska Anna börja blogga igen? Saknar henne...

2009-12-06 @ 03:30:16
URL: http://blog.hagglof.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0