Sjukt kallt ute!! Och snart är det 2010 :)

Mina ben låsnade från min kropp i morse!! Var så kallt och jag som inte har några "fillingar" på mig. Får väl skylla mig själv eller något.
Men det är en bra dag på jobbet idag. Alla är trevliga och så tihi :) bara för att det vart jul och så antar jag.
Så jag kanske får gå hem tidigare idag. Sa jag igår med, men det fick jag inte. Så får hålla tummarna.

Ikväll ska jag göra mycket.....
Laga middag, slå in Annas julklappar, göra pannacotta tills i morgon och sen gå hem till Laura. Kommer va helt svettig då jag kommer dit hehe :P nä då.
Men frågan är va fasiken jag ska göra för middag, måste vara något vättigt för robin kommer hem sen nån timme efter mi.

Och i morgon ska jag laga massa mat, vi ska hem till mina föräldrar och så kommer våra gamla grannar vara där :) ska bli riktigt trevligt. Så vi ska bubbla på simhallen och fräsha upp oss lite innan vi börjar trycka i oss god mat. Hoppas bara att Måns klarar sig hemma de timmar vi är borta. Att han inte blir rädd för alla de raketer som kommer smälla. Får ge han massa mat och vatten som han kan ha under hela kvällen. Då borde han klara sig.

Kram //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0