I'm back;)

Heeeeej!
Detta inlägg tillägnar jag Mareja;)

Har ju inte skrivit på ett bra tag nu, ber om ursäkt för det! Har väl inte haft nåt vettigt att skriva helt enkelt;):P

Såå...
igår kom jag och min familj hem från mitt älskade Torsåker, trivs så jävla bra där asså! hade gärna stannat längre:/
åkte ju upp för att fira jul med kusinerna, vilket vi alltid gör:) så mysigt så!
sen blev de ju självklart ut på folkan på juldagen! efter lite förkrök hos Jocke;) mådde väl som jag förtjänade dagen efter, men kul hade vi! :D




Hoppas alla haft en superbra jul! Ha de bäst nu!
Pusssssssssss

Ps. Idag fick jag veta nåt som gör att jag mår så jävla bra! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för tillägnandet. Vad fick du veta?

2010-01-01 @ 16:58:23
URL: http://blog.hagglof.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0