En ny vecka och nya tag!

Det är måndag och i morse så snöade det här i stan :) det var härligt. Så jag hoppas att det kommer mer snö och att det förblir kvar på marken.
I helgen så har robin varit ledig :) så skönt när han är hemma med mig. I fredags så kom Therese, Anna och Emma till mig för att se på idol finalen. Det var riktigt mysigt :) får vi göra om flera gånger fast utan idol. Vi drack glögg åt pizza och sen åt vi massa mer onyttigt. Drack lite vitt vin 3 Liter :P. Vi var tre som delade på det haha!! Så snacka om att jag var sjukt bakis på lördagen. Hela dagen gick åt att dricka vatten och så sov jag typ bort dagen. Surt haha.
Inte van att dricka så mycket. Jag börjar bli gammal :( hehe men rätt skoj det med. Så var pigg vid 5 då jag lagade middag.

Sen i går så tog vi det bara lugnt, tvättade kläder och sånt där roligt som man måste göra.

Så den här veckan ska jag försöka köpa lite klappar. Har ju inte hunnit göra det än. Har bara köpt lite. Så jag hoppas vi tjejer delar ut den 30 dec.
På tisdag ska vi åka till veterinären för att kastrera Måns mohaha :P hoppas  han blir lite lugnare. Så mamma och pappa inte blir knäppa på han då han ska bo hos dom över jul :P :).

Så jag och robin åker till Gotland nästa tisdag så kommer vi hem på lördag kväll. Ska bli riktigt mysigt att fira jul där i år.

Puss på er //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0