Kinks - You really got me

Skönt med en ledig dag, måste erkänna att jag är lite seg idag. Kan ju vara för att jag gick och la mig ganska sent, satt och läste sista boken i twiligt serien, Breaking Dawn. Och den var självklart så spännande att jag inte kunde lägga ifrån mig den, så jag läste ut den. Och nu har jag ingenting att läsa. Det gör mig lite ledsen. Så måste planera en resa in till sf-bokhandeln. Så länge får jag klara mig på kurtans gamla deckare från 70-talet. De är okey, men de är ingen Charlaine Harris, Katie MacAlister eller Neil Gaiman. Kanske kan ta med Ica, hon har lite mer tålamod när det kommer till mig och min kärlek för böcker.
Och ända sen jag sett trailern till The Boat that Rocked, så har jag fått en kärlek till 60 & 70-tals musik. Så det är det som kommer ut från mina högtalare på senare tid. :p Vilket skiljer sig ganska mycket från vad jag vanligtvis lyssnar på, det är såna här smågrejer som gör så att man börjar känna sig äldre.
Tjejerna snackar om att åka till Göteborg i helgen, det skulle vara fett kul, men tyvärr, så har jag inte råd. Dåligt med pengar denna månad och fler råkningar än vanligt, så det gäller att leva snålt denna månad, hoppas att det är bättre i nästa.
Måste hälsa god morgon till Anna, som väckte mig 8.20 i morse. Förlåt att jag var så borta, men jag sov fortfarande lite när jag svarade. puss på dig med! :p

//Emma

fanns på google


Kommentarer
Postat av: Anna

haha sötnos;)

2009-08-31 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0