Marilyn Manson - If I was your vampire

Nu är nästan hela dagen över och jag är helt utmattad. Även fast det var lugnt på jobbet så var det nästan för lugnt. Efter ett tag så blev man extremt uttråkad. Och jag är inte ledig förren på tisdag. :( 
Men,men ska inte klaga för mycket, hellre lugnt än för mycket. Egentligen har det inte hänt något, men känner att jag måste bara lasta ur lite skit från mitt system. Jag har börjat på mina nya böcker,  som är väldigt bra. :) Jag har precis läst ut första boken, Real murders och ska börja på andra snart, den heter A bone to pick.
Fast först måste jag nog få något litet att äta, har inte ätit sen lunch och så känner jag mig lite seg, så ett glas läsk eller te skulle sitta fint just nu.

Hittade en rolig bok på sf-bokhandelns hemsida som jag skulle vilja läsa, Stolthet och fördom och Zombies. Verkar fett kul, en liten tvist från Jane Austens original. :p kanske något för Ica ; ) hehe

Jag hoppas att du såg mitt mail Anna, helst innan du är tillbaka :p Mer skoj så!

//Emma

Böcker Hittade bilderna på google. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0