Tjohoo:)

Idag är det söndag! Wohooo!

Jobbade och slet som en tok idag på jobbet! Kanske inte riktigt..men nästan;)
Min "pojkvän" kom och hälsade på..alltså en av våra kinesiska guider som varje gång han är där påpekar att jag är hans flickvän och berättar det för hans grupp:P
Sen så var ju Lat-David där också;) ...och gjorde armband.. jag skulle aldrig ha lärt honom hur man gjorde:P men men, han är rolig han! :D

Efter jobbet tog jag en fika med söta Jennifer som håller till här i Stockholm för tillfället (hon bor annars i Sandviken, utanför Gävle) vi hade väldigt mysigt! Tills hennes mamma kom och skrämde livet ur oss! :P

Nu ska jag ta och fortsätta städa lite..och försöka lägga mig i någorlunda tid. Har inte sovit många timmar alls den här veckan:P

På Fredag blir de kalas och sedan bär det av till Göteborg på lördag:D

Här har ni några bilder från Canada:)

Det regnade som bara den! Men kul var det! :D


Påväg till en restaurang med Erik, Eriks bästa kompis Justin och hans "tjej" Chelsa.


Så j*vla god! Erik - " Jag har aldrig sett nån dricka en såndär så fort!" jag va väl törstig? ;)

Sista kvällen tog vi en promenad i Saskatoon:)

Så söööt:D haha



Ha en jättebra kväll allihopa!

Ses på tisdag tjejer!

Puss! / Anna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina bilder :) du får visa mer sen :) Puss & Kram

2009-08-30 @ 22:13:54
Postat av: Anna

Tack:) absolut! tänkte ta med datan på tisdag;) puss!

2009-08-30 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0