Rob Pattinson - Never Think ( för dig Ica :p)

Detta inlägg ägnar jag till dig Ica, för att du vill ha något skoj att läsa på jobbet. :p Men jag kan inte lova att det blir intressant.

Så vad har hänt sen sist jag skrev?? Jo typ ingenting, jobbade idag, var ovanligt mycket folk för en måndag. Och det var ungefär lika kul som vanligt ;) Men de var många som var tillbaka från semestern, och det var kul att se trevliga ansikten. Jessica, Matilda, Theresa och Matte (den sistnämnda ser ut som en krabba i ansiktet, för att han bränt sig :p hehe och jag kan lova att jag mobbade honom för det )

Säsong start för CSI NY, som jag självklart följer, och det var inte en besvikelse :) Jag har blivit mindre beroende av tv på senare tid, undra om det beror på att jag har för mycket saker att göra, som att jobba och försöka träffa polarna så ofta som mitt schema tillåter, eller om jag bar är för lat för att bli slav under en tv-tablå? Personligen är jag ganske nöjd, att jag har tagit mig ur "soff-potatis stadiet" och blivit mer social. Att jag älskar film och böcker är ingen hemlighet, men att jag blivit så inne på att följa boktrenden är något nytt. Har precis börjat på New Moon, andra delen i twilight serien (den Ica är så besatt av!) Och måste erkänna att det är väldigt fängslande, fast den är lättläst.
Så nu har jag gått med i en pakt med Ica att vi ska se den kommade filmen i novemer, iallafall första veckan den visas för att visa vårat stöd. Men vi kanske kan övertala iallafall Anna och Kakan att se den med oss, fast jag vet att du Laura inte kan sitta stilla under så långa filmer, utan att somna, så vi ska inte tvinga dig. :p

Själv ska jag öppna imorgon, så ska upp tidigt, så snart är det dags att lägga sig, måste erkänna att jag känner mig lite seg redan nu. Och imorgon är det möte hemma hos Laura, nu när hon är tillbaka från Finland. :) Fast utan Anna :( Det ska vara kul att träffa gänget igen, det kanske inte var så länge sen, men man har så få chanser nu, när vi alla är så separerade, man var ju van att träffa alla varje dag då vi fortfarande gick i skolan. För många år sedan :p hehe

//Emma

New Moonbild 2bild 3bild 4



Kommentarer
Postat av: Jessica (Ica)

Hehe va söt du är emma :P Vist är det fängslande de där. :P men De andra två böckerna efter new moon är ännu bättre :).

2009-08-11 @ 07:50:36
Postat av: Emma

Hoppas det! Ska börja på Eclipse snart. :)

2009-08-11 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0