Tiden går för fort!!!

Blir lite ledsen när jag tänker på hur fort tiden går! Tycker inte att det var länge sen jag va liten och började ettan. Allt var lättare då. Man behövde bara se till att vara snäll hemma och vara duktig i skolan=)

Nu har man gått klart gymnasiet och jobbat i nästan två år.... Ja två hela år! De värsta är att det kommer bli många fler även om man pluggar.... man kommer inte komma i från det.... 

Hur jag börja tänka på det här vet jag inte eller jo egentligen handlade det om att jag tycker att det gått så fort sen jag kom hem från Thailand menar kom hem för snart tre veckor sen! Tiden går fort känns som en vecka! Vad har jag gjort under de veckorna?  Jo varit kattvakt=) De va kul och lite spännande har förut bara varit barnvakt och växtvakt:P Katten överlevde men var nog glad över att se husse , matte och bror sin=) Tror den ogillade tant kakan efter ett tag.


Ja imorgon är jag ledig efetrsom jag jobbar hela helgen=) Så imorgon ska jag städa, rensa garderoben,klippa mig, bygga pall (dom vart lite irriterade över att jag tagit deras så dom köpte en lika dan till mig fast utan  färg) så den ska byggas=) Sen ska jag ringa till Emma för att se om hon vill hitta på nått eller rättare sagt va vi ska hitta på=P  Imorgon har jag faktist inte så mycket inbokat som förra gången jag va ledig=P

Idag va det mysigt att träffa tjejerna och äta lauras fina muffins=) Tyckte faktist att dom va goda! Synd bara att jag drog i mig en paj innan så jag inte fick plats med flera!
Imorgon ska jag inte träffa Oskar han skulle ha någon slags boys nigth;) Jag hade juh Girlsnigth idag=) Tirsdag ska jag spendera hos min söte ädle riddare=) Han har dock ingen springare men jag får nöja mig med den andre elektriska springaren tolvan=)

Hoppas att det stod något som intresserade er=P Men troligt vis tycker ni nog bara att det är en massa svamel men sån är jag svammel drottningen=) Läste en bok på semestern som hette nått liknande den var faktist bra=) Kände lite igen mig att jag aldrig kan hålla mun:P 

Sov gott och vakna trort för de tänker jag göra=)


// KAKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0