Mwaah!

När jag tänker på mig själv, hur jag vill se ut så är jag den coola bruden som klär sig helt galet och är riktigt schyst mot sina vänner. Att man kan ha vilka kläder som helst och ändå se super snygg ut.  Vist stämmer de där in på mig lite men ändå. Kul att tänka hur man skulle vilja se ut. Ni  fattar. Man har en bild av sig själv om hur man vill se ut.
Och eftersom jag är rätt lat av mig så måste man sparka ut mig för att börja motionera eller nått sånt.
Vill att det ska hända "poff" så där fort. Det märks att jag är född i tvillingens tecken :P
Några grejer som tvillingen påstår sig vara...
Rastlös
Mångsidig
Humoristisk
Utåtriktad
Tycker om att diskutera
Utbyta tankar och idéer
Brukar ha många projekt på gång
Är en mångsysslare
Vill helre veta lite om mycket
Har oftast svårt att bestämma sig
Och har en benägenhet att skjuta upp problemlösningar till sista minuten
Brukar alltid hitta någon finulig lösning och klarar därmed de flesta lösituationer
Dom dömer aldrig någon. Haha stämmer nog inte in direkt :P
En ungdomlighet som brukar bevaras långt upp i åren
Är mycket kommunikativ
En stor del av tvillingens liv går ut på att söka och förmedla kunskap
Behöver ett omväxlande, stimulerande yrke
Fysiskt associeras tecknet med lungor,  luftrör, händer, armar och nervsystemet


Ja allt stämmer ju inte riktigt in men kul att se omk det finns något som kanske kan stämma in.

Jag längtar så mycket till 20 November!!!!! Vet ni vad som händer då. Typ det näst bästa i mitt liv :). Jo NEW MOON kommer ut på bio.
Alltså ni vet inte hur beroendeframkallande det där kan vara. Det ända jag gör då jag har tid på jobbet är att kolla runt. Får tiden att gå fortare då också :P. Jag vet jag är värsta nörden. Men vadå det är inte värre än att sitta vid en dator och spela spel hela dagarna eller typ  hela sitt liv. Så det här är en "liten" drog typ eller nått.
Jag har liksom drömt grejer om det när jag läst böckerna haha, sjukt alltså. Man bara slukar sig in i det..... Punkt slut


Jag har kört bil idag föresten :) super kul  men fick typ börja om från börjar eftersom det var typ ett år sen jag körde senast. Men nu ska jag försöka sattsa på körkort och hela faderullan. Se om det blir så också :P.
Började jobba idag så tråkigt. Ville verkligen ligga kvar i sängen i morse och fortsätta sova.

Nä nu börjar jag gäspa, ska dricka lite te och se nån film.


Kyss & Kram
        ::/ Jessica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0