Motörhead - Love me forever

Det är skönt att få lite ledigt i helgen, även om jag var tvungen att be om det. :p hehe Det är nog därför chefen satte upp mig på så många timmar nästa vecka, som straff.
Var i stan med min syster och mamma och gick på en fotostudio och blev fotograferad. Det var roligare än vad jag väntat mig, men det är skönt att vara hemma igen och slippa släpa på alla kläder och extra skor, genom halva stan. hehe
Ska snart gå och träffa Kakan och Oskar, och hälsa lite på Mania och se till att hon mår bra.

Och av alla böckerna jag beställde förra veckan, så har bara 1 kommit och det är den sista i serien! Inte för att jag kunnat börja läsa på den iallafall, håller på med twilight serien som jag fick låna av Channi.  Men ändå, vad drygt!
jag har egentligen inget vettigt att skriva, vill bara blii hörd.

Tänkte testa att lägga upp lite bilder från idag, de är alla på mig, men Ica sa att det va okey, för att det inte var för egotrippat :p

/Emma

Alla från studion

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina bilder Emma :)

2009-08-08 @ 19:59:15
Postat av: kakan

fett sygga bilder=)

2009-08-09 @ 13:07:34
Postat av: Emma

Tack, vad snällt. :)

2009-08-09 @ 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0