Kärlek till er alla

Jag saknar er flickor :( känns som att det var evigheter sen vi sågs. Iallafall alla 5 tillsammans.
Jag har nu kommit hem från gotland och det är skönt att vara hemma igen. Saknat min seng haha :P
Men vi får träffas sen allihoppa då anna kommit hem från kanada. Jag hoppas du får det trevligt där och att ni hittar på massa roliga saker och att du får se hur det ser ut där borta :)

Men idag så ska vi nog ner och sola lite, är ju så fint väder.
Får se vad man hittar på ikväll. Robin har köpt nya XBOX så han lär nog spela på det, om jag känner han rätt haha. Men det får han nog inte göra så länge :P mohaha.
Vill åka in till stan och köpa nya baleringa skor. Ni vet de där gröna jag har. Nya sånna!!

Kan ni tänka er. Therese och Oskar har vart ihop i ett helt år. Går så fruktansvärt fort :) så kul att dom har hållit ihop. Så underbara dom är ;).

Hej då på er. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Oskar

Se upp för den gröna gorillan!



Tack för pannacottan! :)

2009-08-05 @ 09:28:41
Postat av: kakan

fett gott och oskar du fick spö av min hemlösa grå gorilla! ha så de så!

2009-08-05 @ 19:29:26
Postat av: Jessica

Hehe var så lite :) Du får ta receptet och göra sånna själv, Bus enkelt!!

2009-08-08 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0