Aretha Frankling - Think

Min enda lediga dag denna vecka, och jag ska njuta så mycket som det går :p Har spenderat dagen med Kakan, eftersom hon också var ledig idag. :) Det var kul att ses även om vi inte gjorde något viktigt ; ) hehe
Åt glass, promenereade och hämtade ut mitt paket från cdon. :) Resten av mina böcker kom, äntligen! Men kan inte läsa ut dem förren jag är klar med Eclipse, Men det kommer nog inte ta för lång tid, den är för spännande för att skjutas upp :p hehe

Men dagen är inte slut än, så jag har lite att stå i innan man ska sova och invänta torsdagen. Måste passa på att städa lite, det behövs, men fick idéen mest av Kakan, för det var det hon skulle göra. Eller nästan, rensa garderoben. Men det ligger i samma kategori. Jag har ätit upp mitt godis jag fick av Oscar. Det var väldigt snällt av honom att köpa en ask med mitt namn på, men mest för att det inte fanns någon men Therese. Vad jag garvade när jag fick höra historien av Kakan. Vad hon beklagade sig. :p

Igår så var vi hos Laura och fickade, då fick jag presenter av Laura, som hon köpt i Finland. En martini flaska, godis, läppglans och snapsglas. Fick snapsglas av Ica också, från när hon var på Gotland. Så våra samlig börjar växa till sig. Det är bara jag som inte köpt några, men är mest pga att jag inte åkt någonstans. Får spara pengar så jag kan åka någonstans nästa år! Det skulle vara kul :)
Men det blir inget gjort om jag sitter här och skriver hela dagen, så får palla mitt arsle ur stolen och bort från datorn om det ska hända något :p

//Emma

2007 :p kommer du ihåg?

Kommentarer
Postat av: kakan

hehe tror det var nyår? huh eller har jag helt fel? tack för en trevlig dag:) kram

2009-08-12 @ 19:37:57
Postat av: Anonym

Tack själv! Jo, det var nyår. :p

2009-08-12 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0