en påse full med skit.... Nästan så

Fick höra i morse att 50% av de som jobbar här på karolinska kan drabbas av svininfluensan :| och att de ska ha en sal här på min avdelning där de kommer ha ecmo. För de  personer som inte kan använda sina lungor dom har liksom kolappsat för att de har svininfluensan :/ läskigt vill inte bli sjuk om man säger så. Feber och sånt grejs. usch!!

Men jag har inte mått så bra den här veckan, magen kronglar och har sjukt ont i halsen så jag vet inte. Men annars är det ju rätt bra :) bortsett från det :P. Det är snart fredag, ska bli skönt att få två dagar ledigt :) ska se om någon vill hitta på något med mig :) alla verkar ha så mycket att göra hela tiden att man knappt hinner ses :( lite tråkigt.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0