En helt ledig dag=)

Ja idag va jag ledig=)
Den härliga dagen börja med att jag insåg att jag kunde sova längre en till åtta=) Vaknade halv tio=) Sen började jag städa=(
Dammsög och efter det tog jag och försökte tömma min fina garderob på lite kläder! Shit va med kläder! Aja fick bort lite iallafall=) Fick en liten kasse som ska till insamlingen=) Det känns bra! Sen en som ska kastas! Ett par skor rök också! Mina guldiga spets skor=( Men dom va ändå för små och utnötta! Ville igentligen inte slänga som eftersom det ser ut som att man har fler skor om jag har dom kvar=P

Upptäckte att jag har en piiip massa klänningar=)

Sen åkte jag och klippte mig=) Äntligen kan jag kamma håret!!! JIPPI=) Kom dit och sa att jag skulle toppa det... Frisören tittade på mig och visade att hon skulle drygt ta bort en centimeter... Då sa jag du får gärna ta bort en liten bit till=) Hon lös upp och sa ..va bra då tar jag lite mer. Slutade med att en hel decimeter försvann!=) Ingen gladare än jag=)

Sen käkade jag lunch me syrran och mormor =) Räksallad mm gott=) Efter det åkte jag hem till Emma=) Wohoo=) Vi åt glass=), nötter och pratade=) Sen såg jag alla fina bilder från när hon fotades i studion super fina!!! Dom var jätte snygga! Blev avunsjuk för mina bilder vart inte lika bra=P SAåg de nya köket också=) fett nice!

Rensa klart garderoben iallafall och satte ihop en Ikeapall!! Shit va den va jobbig blev nästan knäpp!!! Men jag klarade det!!!
Nu ska jag bara slappa imorgon är det tillbaka till jobbet!

Ha det bäst för de ska jag=)
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Canada

Saknar er tjejer!

2009-08-14 @ 22:17:23
Postat av: Anonym

saknar dig med!!!

2009-08-18 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0