Cherry Bomb #¤%£$!!!

Ja så heter låten som går om och om igen här hemma då jag är själv :) hehe. Det bandet är coolt. Dom var 16 år när de startade det och de har gjort rätt så många kända låtar som andra band har gjort cavers på. The Runaways heter dom, ett tjej punk-rock band från 70-talet. Hehe dom har en väldigt vågad klädstil. Tänk er abbas skor fast lite mer rockigare...

Men idag så har jag cyklad runt hela märsta. Det var skönt att komma ut och röra på sig  lite :). Sen åkte jag med mamma, pappa och brorsan till kista och shoppade loss. Hittade tre t-shirts på carlings, så rätt rockiga. En tun stickad svart kofta från gina tricot och sen ett par vita tyg skor från stadium. Dom var sjukt billiga 200 kr. Har haft sånna fast svarta. Sen en lila eye liner från make up store :) Väldigt snyggt ska jag säga er. Att ha lite förg runt ögonen istället för att bara ha svart ;) Prova!!

Men ikväll så ska jag och robin nog till Therese hos Laura. Dom ska supa något vet inte vad men jag ska ta med mig hedelig gamal öl. Den är inte gamal men ändå ni fattar vad jag menar. Har inget annat hemma :P Blir full på det med ;). Ska ta lite roliga bilder sen när folket blir lite på pikalurrven!!

Igår så hade jag och robin en liten kräft skiva :) sjukt gott med kräftor alltså....



Så här ser en av sångarna ut med sina sen kläder




Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill se dig i en sån korsett :p

2009-08-09 @ 13:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0