Blipp blopp! Regn!

Ja happ nu regnar det igen!
Jag har tittat på film=) Legat i soffan med en filt=) Optimalt när regnet öser ner=) Skulle plocka plommon men vem orkar göra det när det regnar inte jag iallafall=P Så jag får göra det när det inte regnar! Har såå ont i huvudet blir tokig ska nog ta en alvedon och gå och sussa! Klockan är inte ens nio och jag ska sova.. va i piiip! Imorgon ska jag träffa min prins om han nu har tid=P Vi kommer nog inte träffas lika mycket nu som förut men bara man ses så spelar det ingen roll=) Då hinner man ju sakna varandra=)

Blir lite less orkar inte hålla min mun längre... Måste folk berätta saker för en som man igentligen inte vill veta ..skulle må mycket bättre om dom bara kunde hålla mun i bland. De är ofta dom människorna man känner mindre bra eller inte alls som ska berätta saker.Ja ja sånt är livet man ska lyssna och hjälp och nicka och säga mm ,aa och njaa 


Det är en annan sak tycker jag om man känner personen väl och dom vänder sig speciellt till en själv=) Då blir man nästan rörd! Då känns det bra. Man vill bara hjälp till och trösta om det är sorgsna saker ,lyssna och skratta om det är roliga saker=)

Börjar känna mig bitter=( Måste sova så jag blir glad
Nu sova och bli av med huvudvärken=)

//Kakan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0