Bajskotte

A lovley day!! Eller inte... Har vart riktigt jobbigt idag. Har kronglat med massa företag som inte har grejerna hemma som man beställt F#¤%n alltså va irriterande. Men till slut så fick jag någolunda till det. Bara att jag får det på måndag annars lär dom stycka mig i små små delar  och sen sprida ut det här på karolinska....  Så ni kan nog förstå hur älskad jag var idag :P. Sen håller dom på att byta bronchoskåp diskmaskin. Ni lär inte veta vad det är för något men det är en som diskar en grej som man stoppar ner i lungan när man ska operera.  Så jag får springa fram och tillbaka till lugnavdelningen. Det är några trappor ska jag säga er. Och dom är ännu nogrannare med att göra rent innan man stoppar ner i diskmaskinen.

Och nu ringde dom och bad på bara knän att jag ska jobba i sigtuna på lördag. Det kan jag bara jag får gå hem innan jag ska på middag :). Lite extra pengar höhö.

Men sen efter jobbet ska jag och morsan in till stan för att hitta lite kläder till henne. Hon sk apå någon nordisk grej i morgon och ska vara snygg.

Kanska sskriver något sen ikväll om jag inte ligger död i soffan.

Puss//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0