Vårkänslor :)

Nu har jag kommit hem från gotland :P lite tråkigt men väldigt skönt att komma hem. Det är typ som att  man ska till "landet" om man nu kan säga så. Men vi har haft det väldigt trevligt med god mat och sånt. Och av min förvåning så har jag snart läst klart Första boken " Om jag kunde drömma" Twilight alltså. Och den är såå bra, man liksom sugs in i boken :) den är så gullig och rolig :P.

På en radiokanal som jag brukar sitta och lyssna på när jag jobbar spelar en låt som jag och therese lyssnade på när vi var "små" fast det var nog mest jag som gjorde det men hon vet vilken jag menar. " Rollerstar eller rollercoser" hur man stavar det vet jag inte men hon typ sjunger det i låten. Åker på rullskridskor typ halvneck :P haha.

I morse var det kämpigt att komma upp ska jag säga. Men jag får se det positivt, det är typ varmt ute och sol och vårkänslorna pumpar i min kropp och så känsligheten av pollen. Jag hatar pollen det är nog det värsta med våren som nästan får en att hålla sig inne bara för att slippe kliande ögon, snorig näsa, halsont och tröttheten som man får.

Ska försöka komma ut sen ikväll. Typ gå en promenad om jag inte är allt för trött...... haha kommer vara trött!!

Sen så ska jag och therese på kryssning den 22 maj :) ska bli riktigt skoj det.. Men jag kommer inte spendera så mycket pengar då ska jag redan nu säga :P. Ska försöka spara lite så man kan ha lite kul i sommar sen, utan att behöva känna sig fattig.

DET är många timmar kvar tills jag slutar!! Jobbigt.

Puss & Kram

//: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0