Ryan Star - Brand new day

Det var ju ett tag sen jag skrev ner mina tankar för omvärlden, så tänkte göra en kort sammanfattning. :p
Absolut inget har hänt utom att jag blivit extremt sjuk, för typ 1,5 vecka sen som jag precis börjat återhämta mig från. Så har då inte kunnat träffa några kompisar sen lilla Kasers dop och festen på kvällen. Och när jag och Anna skedade dagen efter, medan Kakan fixade allt, med vår motvilliga hjälp :p
Önskar att jag varit frisk i helgen, för då skulle jag ha kunnat festa med jobbet igen, det är jävligt kul, blev speciellt sugen när Joanna fylleringde mig i lördags kväll :p Och när man hör sin chef garva i bakgrunden. :p har aldrig riktigt festat med Martin.

Nu ska jag ta det lugnt och njuta av min kväll och min lediga dag imorgon :) Ska fortsätta att snacka med Ica på msn.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0