...Onsdag och snart lång helg!!

Jag typ bara längtar tills det ska bli fredag. Då ska jag ligga rätt så länge under täcket tills jag inser att jag legat för länge och sovit, men så skönt det ska bli.
    
Jag har börjat läsa på tredje boken i The Twilight Saga. Dom böckerna är så spännande att man får hjärtklappning då man läser dem hehe
.

Men idag så har det inte hänt så mycket, har för det mesta suttit här vid min dator på jobbet och kollat runt på internet så jag blir lite less på datorer då jag kommer hem från jobbet om man säger så... Men ikväll så ska jag och robin gå upp till gymmet och lyfta lite skrot :) ska bli skönt att äntligen få göra något vettigt idag. Sen efter det ska jag nog läsa eller nått, se på tv tror jag. Äta min Magnum glass som jag köpte i måndags som jag inte än har ätit upp :P hehe. Den där nya sorten med brownie grejs i. Den är väldigt god iallafall.

Nu ska jag gå och städa lite salar så jag får gå hem sen :)

Hej då

//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0