Jag gillar inte våren!!!!

Som alla kanske vet nu så börjar det ju bli vår!! Och det värsta med våren är POLLEN... Jag har halsmandlar som är stora som golfbollar och helt blodig i näsan för att mina polyper gör såååå ont. Men vist jag gillar att det är vår bara för att det snart är sommar och att det är lite ljusare ute :P. Annars är den rätt så hemsk. Så jag hoppas att mina klena allergitabletter kan börja verka någon gång :(.

Men idag ska jag iallafall ge mig in till stan för att köpa en present til min kusin som fyller år i morgon. Typ dusch grejer för han ville inte börja lukta illa sa han. Han fyller typ 9 år :) hehe lite gulligt. Så jag ska försöka hitta något som luktar gott. Sen kanske jag hittar något till mig själv om jag orkar gå :P hehe. Åker väl 13.06 härifrån....

Sen ikväll ska jag läsa ut Twilight och sen kanske börja på den andra boken :)
Och sen lägga mig under täcket och bara försvinna....

Hej!

//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0