Grey´s anatomy

Japp, de är på tvn just nu. Mammas favoritserie och jag håller henne sällskap och kollar lite jag med, som alltid;)

Antar att min kära vän Jennifer kollar nu också...annars missar hon nåt! är även hennes favoritserie nämligen:P

Själv väntar jag på Fråga Olle som börjar sen^^


Idag har jag varit på praktiken som vanligt och jobbat på! Imorn ska jag vara med och ha en presentation för Telenor! Ska bli kul!
Och förutom det så ska jag...städa lite här hemma:P tänkte göra det idag men jag pallade inte..så de får bli imorn!


Här har ni lite bilder från jobbet...bara för att jag tycker om mitt jobb så mycket! ^^
Zohra är så söt! Alltid lika glad:D Och Therese är ju alltid lika snygg förstås! Inte konstigt att ryssar vill köpa henne och kineser erbjuder henne lägenheter! haha:D
(ja jag står i affären och äter) Tänk att jag går till jobbet även när jag inte jobbar...gillar man sitt jobb så gör man! ;)






Ha en superduper bra kväll allihopa!
Nu blir de Fråga Olle och snyggmartin;)

Pusspuss/ leeloo

Taylor Swift - Love story


Kommentarer
Postat av: stefanmalm

MKT fin bild på dig! (anna asså, men du var åxå söt therese!)

2009-04-02 @ 22:05:50
URL: http://stefanmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0