Crazy :) boboopidoo!!

Hej fina du :)... Nu har vi äntligen fått se lägenheten och den känns enorm :P. Typ som att man kommer gå vilse där första veckorna.
Och vi måste köpa lite mer grejer för att fylla ut lägenheten så det inte ekar haha.

Men ikväll så hade jag och robin tänkt att vi kunde vara där efter brasan :) spela lite lyssna på musik och dricka lite :) så vi ska fixa lite så vi kan sitta bekvämt innan vi drar ner till brasan :) najs najs. Om ni läser det här idag så kan ni ta med er lite chips eller godis :P så man kan snaska lite :) och ha lite i morgon då vi ska flytta över alla tunga saker hehe.

Men just nu så sitter jag här på jobbet och väntar på att något ska hända för jag vill fort hem :) packa ner lite grejer i kartonger tills i morgon och så. Hämta vardagsrums bordet och så.

Men Jag hör av mig till er senare idag. Så får du ha en trevlig dag.



 

Kram på dig //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0