Så! Nu har jag också skrivit

Så var det väl dags för mig att skriva mitt första inlägg, efter mycket tjat från Ica.
Jag har inte mycket att berätta, men kan berätta om hur min dag har gått hittills.

Blev väckt, tvingades städa. Utdragen till stan på årets pissigaste dag. För att handla födelsedags presenter till min svåger.
Köpte böcker till mig själv doc en film. Som jag senare skulle njuta av med Kakan och Ica på en liten filmkväll... det  var synd att den sög bara. Men jag hade de andra filmerna i serien, så var tvungen att köpa den också. Men kvällen räddades av allt onyttigt vi proppade i oss. :p
fast guacamole och kakan inte alltid fungerar tillsammans.

Det får duga för ikväll, god natt // Emma

Kommentarer
Postat av: Laura

Yeeey, go Emma! Tycker synd om dig med guacamole och Kakan incidenten :P

2008-11-01 @ 10:04:37
Postat av: anna

wohoo:D kul att du skriver! fortsätt med de;)

2008-11-01 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0