Jahaja..

Måste bara säga en sak.. Hörrni muppar, när ni skriver så måste ni ju på slutet skriva vem det är som skrivit :P Bara för det kommer jag säkert själv glömma det nu när jag tjatat på andra :P Haha.
Men, vi får ju se hur det här går.. Alltså bloggskrivandet. Ica, jag och Kakan har ju blogg sen innan. Ica skrev sist den 7 maj och Kakan skriver en gång i månaden :P Emma tror jag inte kommer vara så aktiv heller, inte riktigt hennes grej tror jag.. Men vi får se.. Kanske måste informera henne först om att vi gjort en blogg :P Och Anna.. Hon kommer nog vara den som är aktivast först eftersom det är en kul grej i början :P
Men vem vet.. Vi alla kanske blir experter på bloggande? :D

//Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0