Här kommer alla kännslorna på en och samma gång

Ja så kommer mitt första inlägg här:P Ja och nu då vad ska jag skriva?
Jo idag har jag varit på jobbet =D Sen slutade jag tidigare idag för att jag skulle hinna gå på ett möte=/ inte speciellt roligt men tillsist vart det ganska bra =) och när mötet var slut bar jag iväg till mormor för att handla åt henne=P Bror min hjälpte iof till;) Sen var det bara att åka hem till mormor och äta bullar och godis=) Köpte ett halft kilo till henne =) Fett nice=D

Men va är det för väder vi har fått? Jag vill att det ska vara ljusare så man kan bli lite gladare=) De här mörkret gör mig deprimerad=( Men sen när snön kommer då blir det ljusare och man får äta pepparkakor och dricka julmust och sen även dricka glögg=D De är glöggen jag vill åt=) Men den måste vara alkoholfri annars smakar den peck!:P

Nu ska jag slagga  eller snart :) Längtar efter att få sova är sååååå trött!!!

Natt natt

Kommentarer
Postat av: kakan

de var kakan som skrev btw

2008-10-30 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0